Reduceri!

Joc Fast Finger, 5in1, Tematica Obiecte si Unelte, 2-5 Jucatori, 4 Ani+, Dezvolta Perceptia Vizuala, Imbunatateste Viteza de Reactie, Multicolor

19,99 leicu TVA

În stoc

Marca: OEM
Model: 290-UNELTE Categorie:

Plati securizate prin platforma MobilPay
Livrarile prin DPD Collet
Puteti returna produsele gratuit in 14 zile

Descriere

Joc Fast Finger, 5in1, Tematica Obiecte si Unelte, 2-5 Jucatori, 4 Ani+, Dezvolta Perceptia Vizuala, Imbunatateste Viteza de Reactie, Multicolor

Un joc legendar in care perceptivitatea si priceperea conteaza.

Daca ai aceste caracteristici, vei fi un castigator 100% si cel mai bun jucator dintre prietenii si familia ta. Atat tinerii cat si batranii vor fi incantati sa se distreze. Ei isi vor testa reflexele si vederea intr-o cautare rapida a similitudinilor.

Datorita dimensiunilor reduse, jocul poate fi luat oriunde: la un picnic, in excursie cu clasa, in tren, in vacanta sau la o petrecere.

Indiferent de jocul pe care il jucati, trebuie sa gasiti acelasi obiect si sa plasati cartea conform regulilor mini-jocului.

In cele din urma, jucatorii vor trebui sa se dueleze, fiecare dintre ei extrage o carte si o intoarce in acelasi timp.

Primul care gaseste obiecte potrivite si le numeste castiga duelul.

Cutia contine 30 de carti.

Regulile jocului:

Mini-jocul numarul 1

Asezati cartile cu fata in jos in fata fiecarui jucator. Puneti cartea cu fata in sus, la mijloc, intre jucatori si intoarceti toate cartile ramase in cutie. Puteti schimba numarul de carti plasate in fata fiecaruia in functie de varsta lor.

Toata lumea joaca in acelasi timp. In modul „START”, fiecare jucator trebuie sa gaseasca un element de potrivire intre propriile carti si cea din centrul mesei. Odata gasit, acesta trebuie sa fie spus cu voce tare iar jucatorul trebuie sa intoarca cartea cu fata in jos. Daca cartea a fost verificata si jucatorul a numit elementul, vezi daca simbolul jocului continua. Noua carte plasata o va inlocui pe cea anterioara si asa mai departe de fiecare data cand cartea este ghicita.

Prima persoana care scapa de toate cartile sale castiga. Ceilalti jucatori continua jocul, luptand pentru locurile urmatoare.

Mini-jocul numarul 2

Asezati cartile in fata fiecarui jucator exact ca in jocul anterior.

Toata lumea joaca in acelasi timp. In modul „START”, fiecare jucator trebuie sa gaseasca un element de potrivire intre propriile carti si cea din centrul mesei. Trebuie doar sa fii primul care sa spuna numele elementului sau simbolului care se potriveste intre cartea ta si cea din centrul mesei. Aveti grija: cartea din mijloc se va schimba de indata ce jucatorul isi aseaza una dintre cartile pe ea.

Prima persoana care scapa de toate cartile sale castiga. Ceilalti jucatori continua jocul, luptand pentru locurile urmatoare.

Mini-jocul numarul 3

Asezati cartile, dar de data aceasta asezati cate o carte cu fata in jos in fata fiecarui jucator si faceti o gramada de carti pentru extragere din cartile ramase in centrul mesei.

Fiecare jucator trebuie sa gaseasca obiecte potrivite intre cartea sa si cartea din partea de sus a gramezii de extragere cat mai repede posibil. Primul jucator care o gaseste numeste numele, ia o carte din teanc si o asaza in fata sa. Luand aceasta carte, jucatorul il intoarce pe urmatorul din teanc.

Jocul s-a terminat cand toate cartile din gramada de extragere au disparut. Castigatorul este jucatorul cu cele mai multe carti.

Mini-jocul numarul 4

Imparte toate cartile fiecarui jucator. Asezati ultima carte cu fata in sus, in centrul mesei. Fiecare jucator isi amesteca cartile si creeaza o gramada de desenat pe care o aseaza cu fata in jos in fata lor. De data aceasta trebuie sa scapi de carti cat mai curand posibil.

Pe cuvantul „START”, jucatorii isi intorc cartile si trebuie sa scape de ele cat mai repede posibil, plasandu-le pe cartea din mijlocul mesei. Pentru a face acest lucru, jucatorul trebuie sa numeasca elementul care se potriveste intre cartea din partea de sus a pachetului si cartea din centrul mesei. Deoarece cartea din mijloc se schimba de indata ce un jucator isi aseaza una dintre cartile pe ea, jucatorii trebuie sa fie rapizi.

Cel mai rapid care scapa de carti castiga.

Mini-jocul numarul 5

Asezati cartile, dar de data aceasta asezati cate o carte cu fata in jos in fata fiecarui jucator si faceti o gramada de extragere din cartile ramase in centrul mesei.

Jucatorii isi intorc cartile. Toata lumea trebuie sa gaseasca un obiect identic pe cartea oricarui alt jucator. Primul jucator care numeste un animal care se potriveste ia cartea de sus din teanc si o plaseaza deasupra cartii oricarui jucator.

Jocul s-a terminat cand toate cartile din gramada au fost extrase. Jucatorul cu cele mai putine carti este castigatorul.

Mini-jocul numarul 6

Fiecare runda: asezati o carte cu fata in sus in centrul mesei si apoi plasati acelasi numar de carti cu fata in jos ca numarul de jucatori din jurul ei. Lasa restul cartilor deoparte, vor fi necesare pentru urmatoarele runde.

La inceputul rundei, fiecare jucator isi intoarce cartile cu fata in sus si cu fata in jos in acelasi timp si trebuie sa-si aminteasca ce are. Jucatorul trebuie sa gaseasca elementul de potrivire pe cartea plasata central. Primul jucator care gaseste acelasi simbol si striga numele ia cartile plasate in jur, dar nici o carte in centru.

Cand toate cartile din jur au fost luate, ajungeti la cartile aruncate, desfasurati-le ca inainte si incepeti urmatoarea intalnire. Jucatorii pastreaza cartile pe care le aduna. Jucatorul care aduna cat mai multe carti castiga jocul.

Mini-jocul numarul 7

Dupa amestecarea tuturor cartilor, asezati o carte cu fata in sus in centrul mesei. Distribuiti cartile ramase tuturor jucatorilor, dar tineti-le cu fata in jos.

La inceputul jocului, jucatorii isi intorc imediat cartile. Fiecare jucator incearca sa gaseasca acelasi simbol pe cartea sa cat mai repede posibil. Primul jucator care gaseste simbolul si striga numele ia cartea de sus si o plaseaza cu fata in jos in centrul mesei. In acest moment, o noua carte este rasturnata din pachet si jocul continua pana cand toate cartile din pachet sunt epuizate.

Primul jucator care a ramas fara carti castiga, iar ceilalti jucatori continua sa joace pentru locurile a doua si a treia.

Mini-jocul numarul 8

La inceputul rundei, fiecare jucator primeste carti cu fata in jos care sunt ascunse sub mainile lor. Puneti deoparte cartile ramase si pastrati-le pentru urmatoarele runde.

Jocul incepe atunci cand toti jucatorii isi intorc simultan cartile. Fiecare jucator incearca sa gaseasca simboluri potrivite pe cartea adversarului si sa traga carti cat mai repede posibil. Cardurile trebuie sa aiba acelasi simbol in partea de sus. Desenati carti si strigati simbolurile potrivite cat mai repede posibil. Jocul continua pana cand toate cartile sunt extrase din teanc.

Cand gramada de carti dispare, jocul s-a terminat. Jucatorul cu cele mai multe carti castiga.

Mini-jocul numarul 9

Impartiti toate cartile in doua gramezi, cartile cu fata in sus, acestea sunt turnuri gemene. Pentru acest joc sunt necesari doar 2 jucatori.

Dupa inceperea jocului, primul jucator care gaseste acelasi simbol pe cartea de sus a celor 2 gramezi de carti dupa ce a strigat numele simbolului ia cartea si apoi continua sa gaseasca aceleasi doua carti. Acest joc necesita o atentie speciala. Jocul continua pana cand ultimul jucator se potriveste corect cu cartea.

Doar un avantaj de carte si castigi!

Pentru a face jocul mai dificil, simbolurile de pe carti sunt uneori rotite si au dimensiuni diferite. Cardurile in sine sunt rotunde si pline de ilustratii colorate, fiecare unic si se conecteaza la celelalte carti cu un singur simbol.

Un joc pentru 2 – 5 jucatori. Recomandat de la varsta de 4 ani.

Certificat: CE

Dimensiunile ambalajului: 13 x 13 x 7,5 cm

Greutate: 0,19 kg

Informații suplimentare

Dimensiuni 10 × 10 × 10 cm

5
4 ani
Carton
Viteza
Multicolor
Abilitatea de a recunoaste fructele
Recunoastere
Dexteritatea